פייסבוק     צור קשר  |   פורום  |   הרשמה לדיוור

 


איך את/ה מקבל/ת את הטיפול לגושה
קבלת הטיפול בבית חולים
טיפול בבית בעזרת אחות
טיפול עצמי בעזרת מראה או בני הבית
אני לא מקבל/ת טיפול
הצבע
לרשימת כל הסקרים

פורום

מתמודדים עם גושה? אתם לא לבד!
בפורום תמצאו המון חברים במצב בריאותי כמוכם,
שמבינים אתכם וישמחו לייעץ, לדבר ולשתף אתכם מניסיונם.
בנוסף, אתם מוזמנים להיוועץ במומחים מובילים בתחומי רפואת הגושה שנמצאים כאן בשבילכם.
נשמח שתהיו חלק מקהילה פעילה ותומכת,
כי יחד יש לנו יותר כח.
טיפה על מנהלי הפורום:
פרופ' ארי זימרן-
 נשוי + 2 + שלושה נכדים.מומחה ברפואה פנימית ועוסק במחלת גושה על כל היבטיה משנת 1986. מנהל יחידת גושה במרכז הרפואי "שערי-צדק", שהיא המרפאה הגדולה מסוגה בעולם למעקב ולטיפול בחולי גושה, תוך מתן מענה גם לזוגות צעירים ואחרים בתחום היעוץ הגנטי למחלה זו.

גיל ברדה (אנוכי) -
בן 45 נשוי ואב לשניים, מומחה השקעות והגנות למשפחה, מתגורר בהוד השרון. מתנדב , חבר הנהלת העמותה ומנהל אתר העמותה הישראלית לגושה. 
כמנהל אתר העמותה אני עונה לשאלות המגיעות לאתר בנושא מחלת הגושה תוך כדי התייעצות עם צוות המומחים של העמותה.
 
 
 

הודעה חשובה של חברת מדיסון -בנושא הויפריב

חברים יקרים

בהמשך למייל שהפיצה העמותה במהלך השבוע הנוגע לתרופת ה-ויפריב (VPRIB ) מצורפת הודעת חברת מדיסון, נציגת חברת SHIRE  בישראל.

ההודעה הינה מטעם החברה ועל אחריותה.

בברכת שבת שלום

העמותה הישראלית לגושה

 

 

בהמשך להודעת שייר בעניין "החזרה מהשוק" RECALL   לאצווה ספציפית ששווקה בארה"ב, קולומביה ומקסיקו הרינו להבהיר את הנקודות הבאות:

 

 1.         מדובר ב-RECALL   בודד, וולונטרי של החברה לאצווה ספציפית אחת ולאחר בדיקה חוזרת אין כל בעיה בשימוש בכל האצוות האחרות.

2.         ה- FDA   לא מתכוון לבצע כל פעולה רגולטורית נוספת מעבר למה שנעשה על ידי חברת שייר.

3.         אין כל חשש משימוש / המשך שימוש בתכשירים של החברה מהאצוות שמשווקות בישראל.

4.         משרד הבריאות הישראלי מדווח ומעדכן כל העת ע"י חברת מדיסון

5.         אין הפסקת ייצור או שיווק ב 2 אתרי הייצור של החברה הממוקמים בארה"ב ובגרמניה.

6.         2 האתרים רשומים ומאושרים לשיווק בישראל.

7.         למדיסון יש מספיק מלאי בכדי להבטיח אספקה סדירה ושוטפת של התכשיר לכלל המטופלים.

8.         חברת שייר הקימה צוות ייעודי לבחינת האירוע אשר תפקידה להפיק לקחים ולוודא כי מדובר בתקלה נקודתית חד פעמית.

9.         חברת שייר מחויבת לאיכות המוצרים ותמשיך לשדרג את האיכות ולעדכן ככל שנדרש את לקוחותיה, רופאים ומטופלים בכל עניין הרלוונטי לתכשיר כפי שנעשה עד עתה.

10.        נשמח לעמוד לרשותך לכל הבהרה נוספת.

 

בברכה

 

 

יואל ליפשיץ                               מירה רוטנר

סמנכ"ל רגולציה                         סמנכ "ל שיווק

 

שם הכותב * 
נושא ההודעה *   
תוכן ההודעה
קבצים מצורפים (pdf,doc,zip,jpg,gif)


 
 
RSS